pátek 12. února 2016

Zamilovaná marmeláda

Nevíte, co darovat své drahé polovičce k Valentýnovi? Mně se moc líbil vánoční nápad od kamarádky, kde si členové rodiny dárky navzájem vyrábějí. Protože co je lepší dárek než čas věnovaný milované osobě? Čas, který si můžete rozbalit, protože má podobu dárku, co pro Vás ušila, upletla, uháčkovala, namalovala, nafotila, upekla, uvařila, naaranžovala etc.

Tady je tedy můj DIY valentýnský dárek: Na marmeládu potřebujete jen libovolné zásoby ovoce z mrazáku, ale trochu složité bude sehnat želírovací cukr. Já použila 600 g švestek, 400 g rybízu a hotovou brusinkovou marmeládu cca 200 g. Vše se povařilo s želírovacím cukrem a nalilo do lahviček, které se sterilizují otočením na víčko. Po vychladnutí jsem ozdobila víčka papírovými čepičkami a cedulkou s lýkem.

Budu ráda, pokud mi napíšete další nápady na DIY dárečky.



 


Žádné komentáře:

Okomentovat