středa 9. března 2016

Hmmm levandule, koupelová sůl

Miluji levanduli, její vůni, barvu jejích květů a pole, na kterém ji pěstují v Provence. Abych si to zase trochu užila (a měla nějaké dárečky k svátku pro mé nejbližší) pustila jsem se do výroby koupelové soli s levandulí. Je to velmi jednoduché, tak neváhejte a provoňte svoji koupelnu.

Potřebujeme (v závorce úvádím, co jsem konkrétně použila já): sůl do koupele bez vůně (Himalaya Crystal Salt Naturally Pure), levandulový olej (Saloos Levandule Bio regenerační olej), sušené levandulové květy.

Sůl do koupele jsem si vysypala na tácek a pokapala levandulovým olejem, přisypala jsem levandulové květy. A to je celé. Potom jsem naplnila přiravené skleničky směsí a zavíčkovala. Já použila skleničky od přesnídávek, pěkné malé jsou i od jogurtů či marmelády. Dárkového balení docílíte vyrobením papírových čepiček, které ozdobíte vlastním obrázkem a popiskem, mašličkou z lýka a větvičkou levandule.














2 komentáře:

  1. Kde se dá pořídit sušená levandule? Tohle určitě vyzkouším, do vůně levandule jsem taky zamilovaná :)
    Naposled jsem si pořídila hydrofilní (odličovací) olej s levandulí od české biokosmetiky Nobilis Tilia, doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, vyzkouším také. My levanduli pěstujeme,ale můžeš jí koupit například v těchto eshopech nebo na farmářských trzích: http://www.mojelevandule.cz/, http://www.mojelevandule.cz/, http://www.fler.cz/zbozi/susene-kvety-levandule-10-g-4031276

    OdpovědětVymazat