úterý 19. dubna 2016

Chutná vám čokoláda?

Jestli zní odpověď ano, tak byste si moc užili akci, která se konala tento víkend v Papírně (o tomto zajímavém místě už jsem psala). Byl tu totiž Čokofest 2016. S kamarádkama jsme na něj vyrazily a užily si čokoládové hody. Kam se člověk podíval všude našel výborné, kvalitní, netradičně ochucené, krásně zabalené dobroty. Mě nejvíc zaujaly mandle v blond čokoládě a marmeláda mango a bílá čokoláda. Moje chuťové buňky se moc těší na Čokofest 2017. Pro nedočkavé mám zde alespoň varianty na řešení rovnice ovoce + čokoláda = marmeláda.

 

2 komentáře:

  1. Mňam :) neděje se nějaká podobná akce, když di Plzně pojedeme? To bych si nechala líbit :)
    Já teď narazila na zajímavý recept na rebarborovou marmeládu, prý velmi oblíbenou v Anglii, kterou bych chtěla vyzkoušet:
    http://www.lidovky.cz/ve-hre-o-truny-dzemu-vyhrava-rebarborovy-se-zazvorem-pd0-/dobra-chut.aspx?c=A160428_111445_dobra-chut_ape

    OdpovědětVymazat
  2. Nic takhle lahodného asi nebude... Děkuju moc za recept

    OdpovědětVymazat