středa 27. dubna 2016

Řekni mi, co čteš

Číst je skvělý koníček. Chodit do knihovny. Pro radost si kupovat knížky. Teď jsem to udělala. Koupila jsem si dvě zajímavé knížky. Obě jsou v angličtině. Povídky od Thomase Hardyho Tales from Longpuddle, abych to angličtinu potrénovala. Hlavně se ale těším na Coastal Style od Sally Hayden a Alice Whately. Dlouho jsem ji chtěla a teď je konečně doma. Home decorating ideas inspired by seaside living. Celé léto budu vylepšovat podle knížky náš byt a fotky tady potom uvidíte.



Jakou knížku jste si naposledy koupili a splnila vaše očekávání? Děkuji, že čtete můj blog a píšete mi komentáře či maily.



Petra

5 komentářů:

  1. Máš můj velký obdiv. Já se ke čtení v angličtině ne a ne donutit...
    Tento měsíc jsem přečetla novelu Jozova Hanule (na motivy byl natočen film Želary) a taky román Jeden den - jímavá i vtipná lovestory o přátelství a (ne)naplněné lásce. Bylo natočeno i jako film s Anne Hathaway, ale film zdaleka není takový zážitek jako knížka.
    Teď se chystám na Už je tady zas - fikce, která předestírá, jak by to vypadalo, kdyby se v našem světe najednou objevil Hitler. Jak by se tvářil na dnešní Neměcko a svět? Jaké by měl cíle a našel by spojence?

    OdpovědětVymazat
  2. Sice se nemůžeš donutit ke čtení english, ale čteš skvělé věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ted ctu Divku,jiz jsi tu zanechal a hltam kazkou stranku:-). Predtim jsem cetla take od Jojo Moyes: Nez jsem te poznala a Posledni dopis od sve lasky. Knizky doporucuju. Nez jsem te poznala bude ted od cervna v kine.

    OdpovědětVymazat
  5. WOW, vy jste všichni rozečtený. Já louskam Agathu Christie V hotelu Bertram.

    OdpovědětVymazat